Wikia

Klasse Pagina

In dit artikel wordt een chat gehouden met de auteurs onder de pennaam Erin Hunter. Het is oorspronkelijk in het Engels, maar hier zal het op de best mogelijke manier vertaald worden zodat jullie het ook kunnen lezen. Vergeet niet dat dit de Nederlandse wiki is, dus er zal alleen informatie staan over de boeken die al in het Nederlands verkrijgbaar zijn.

Op 19 augustus 2006 hadden de leden van Wands and Worlds de gelegenheid om te chatten met drie schrijvers achter de Warrior Cats serie: Cherith Baldry en Kate Cary, die de serie schrijven onder het pseudoniem Erin Hunter, en Victoria Holmes, die het concept heeft gecreëerd, de verhaallijnen ontwikkelt en de boeken bewerkt.[1]

De chat was gepland voor de avond, maar de leden begonnen met het controleren in de chatroom vroeg in de middag. De opwinding begon wanneer Vicky Holmes in de chat schoot om het uit te testen enkele uren voor de chat en verraste daarmee verschillende gelukkige leden die in de chatroom waren.[1]

Bekend gemaakte informatieEdit

Over de personagesEdit

DonderClanEdit

   Vraagsteller

Welke SchaduwClankrijgers vielen over de klif en stierven in Schemering?

[[|:]]
   [[Bestand:|100px]]

Als je kijkt naar de Clanlijst aan de voorzijde van het boek, zul je merken dat alleen de DonderClan een volledige Clan heeft - we kregen de neiging om de namen van de katten van de andere Clans die daadwerkelijk in het verhaal verschenen te plaatsen (niet alleen als dode lichamen), maar laat het grootste deel van de niet-DonderClankatten anoniem. Anders zou het allemaal een beetje ingewikkeld en onhandig worden!

Conclusie:

   Vraagsteller

Wie wordt de nieuwe DonderClancommandant of zal het eigenlijk voor altijd Grijsstreep zijn?

[[|:]]
   [[Bestand:|100px]]

Dit is het probleem van Vuurster; je zult moeten wachten tot boek één van de Macht van drie om uit te vinden wat hij besluit ...

Conclusie:

   Vraagsteller

Hadden Schorspels en Zandstorm een echte relatie voordat Vuurster in de Clan kwam?

[[|:]]
   [[Bestand:|100px]]

Ze waren zeer goede vrienden, en Schorspels dacht zeker dat ze misschien worden geleid naar iets meer dan vrienden, maar Zandstorm voelde niet hetzelfde voor hem. Dat is een reden waarom Schorspels niet zo vriendelijk tegen Vuurster was.

Conclusie:

   Vraagsteller

Zullen we meer van Langstaart horen?

[[|:]]
   [[Bestand:|100px]]

Ik hou ervan dat je een grote fan van Langstaart bent! En ik denk ook dat het geen kwaad kan om jou te vertellen dat hij een heel belangrijke rol in de Macht van drie speelt. Kate heeft geweldig werk geleverd met zijn scènes.

Conclusie:

RivierClanEdit

Binnenkort

SchaduwClanEdit

Binnenkort

BloedClanEdit

Binnenkort

SterrenClanEdit

Binnenkort

Stam der WaterstromenEdit

Binnenkort

Katten die niet in Clans levenEdit

Binnenkort

Andere informatieEdit

De boekenEdit

Binnenkort

ClanlevenEdit

Binnenkort

De auteursEdit

Binnenkort

OverigEdit

Binnenkort

Externe linksEdit

BronnenEdit

  1. 1,0 1,1 Vermeld op wandsandworld.com

Erin Hunter chats
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7